پشه

میتونم خیلی راحت وهپی واینجورحرفا یا حتی باکلمه هایی که امروز مُد شده یه مشت نوجوون بلغورکنند پشت سرهم به طوری که فرصت نکنندآب دهنشونم قورت بدن شروع کنم .

ولی من این نیستم وراستش یه جاهایی آن دورترها ازاین همه اَدا برای این جماعت همیشِه ناراضی خسته هم شدم .

آدم یه وقتایی میادُ یکی روخیلی "تمیز"طوری که هیچ کس هم بویی نبره حلاجی میکنه وبامعیارهایِ مثلا" حَقِش میسنجه وقضاوت میکنه 

ولی وقتی خودِ همون آدم هم همون رفتارو به طورناخودآگاه انجام میده وخیلی ازتمایلاتی روکه خودِش داره رو هی سرزنش میکنه بعدبه یه جایی میرسه میبینه خودِشم اون هارومیخواد وجایِ هیچ تغییری هم نیست میگه :ف×ک تو این انسان مرده شوربرده وتمایلاتِش

میتونم تحمل کنم ،رودروایستی لازم نیست :]

بگذریم;) ،خوب؟ 

دختری هستم به سربرنده درهپروت ،بسی خجالتی،ژولیده ،کاملا" پارانوئید :]

اهم ،اهم ،دوستان ما قصد کناره گیری از منبر راداریم این شما و هرچه باب میل شماست .

نظرات 1 + ارسال نظر
armin پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:11 ب.ظ

aslan manzooreto az ghesmate aval nemifahmam

از کجاش دقیقا ؟:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد