بی عنوان !

"بی عنوان" هم خودش یه عنوانه !
خب الان مثلن پست اوله باید خودمو معرفی کنم ! نه ؟ :دی
جونم براتون بگه که اسمم امیرِ !تولدمم 18 آذره (یادتون نره تبریک بگین :دی )
خب اینم از معرفی من!بقیه نویسنده ها هم خودشون خودشونو معرفی میکنن :دی
از معرفیم معلومه شیرازیم !نه ؟ :)


میدونی الان توی برزخ گیر کردم نمیدونم مرحله 2 قبول میشم یا نه !
دونستنش خیلی بهتره مثلن اگه بدونی قبولی میشینی میخونی اگه هم بدونی نمیشی خب آدم خودشو که گول نمیزنه میشینه کنکور میخونه ولی الان من دقیقن تو برزخ گیر کردم !
عجب حس کثیفیه ...
امسال کلن چون کلید دادن فرق میکرد بعدشم به جای 400 نفر امسال 1000 نفر مرحله 1 قبول کردن که کار پیش بینیو سخت میکنه !
خب الان میخوام بررسی کنم ببینم اینا که این درصدای نجومیو میگن راسته یا دروغ !
ببینین تو تکامل یه چیزی داریم به اسم "ای اس اس" که یعنی استراتژی پایدار تکاملی !
میخوام این بحثو با این موضوع تعمیم بدم...
خب ببینیم اگه فرد راست بگه چه سودا و ضررایی داره و اگه دروغ بگه چی؟
اگه همه راست بگن خب آدم یه تخمین قشنگ میزنه که کیا قبول میشن و اینا ولی خب دیگه همه درصدتو میدونن که چیکار کردی !
مثلن اگه رو کف قبول شده باشی همه میفهمن :دی
حالا اگه این وسط یکی بیاد درصدشو دروغ بگه خیلی سودش بیشتره چرا؟
حالا یا قبول میشه یا نمیشه ...
اگه شد که میره تو دوره میگه آوره دیگه من خیلی خفن بودمو اینا...
اگه هم نشه میگه رو کف افتادم !
پس اینکه همه راس بگن استراتژی پایداری نیس ! همه میان دروغ میگن !
بعد یه سریا مثه من میان میبینن اینا رو میبینن و میگن من که قبول نمیشم و اینا ...
یه ایده ی دیگه هم اینه که نه واقعن همه خفن زدن و دارن راستشو میگن !

الان اصن هنگ کردم !شب که میخوام بخوابم میگم نه بابا عمرن 58% قبول نشه !
بعد صب پا میشم درصدای بقیه رو میبینم دپ میشم :دی
اصن یه وضی !
شبا میگم خب حالا بشینم یه خورده واسه دوره بخونم...
میشینم پاش بعد یادم میاد ممکنه مرحله 2 قبول نشم !
کتابو جم میکنم میرم آیپد رو میارم و میشینم اعتراض مینویسم که اگه قبول نشدم آخرین تیرمو بزنم...
بعد وسط اونم عصبانی میشم میرم میگرم میخابم ! :))
اینه حال و روز من !

ای بابا !

ببینیم چی میشه دیگه...
خوبیه این جور وبلاگا اینه که یه جور نوستالژی میشه !حالا چن وقت دیگه نتایج میاد !اگه قبول شده باشم که میگم چقد استرس داشتم اون موقع اگه نشم هم باحاله که چه فکرایی میکردم!
کلن ثبت افکار جالبه !واس همین من اینقد این نوع وبلاگ ها رو دوس دارم :ایکس



پُر کِ شُدی...

دااااد بِزَن !

جیــــــــــــــــــــغ بِکِش...

جیگَرِ این دُنیا رُ بِه سیخ بِکِش...

سَنگِ گُندِه بَر دار...

پَرت کُن سَمتِ فَردا !

زِندِه شو لا اَموات...

نَه مِثِ مَن یِه مُردِه...




نظرات 8 + ارسال نظر
محمد حسین چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:07 ب.ظ http://mhmk.ir

برات آرزوی موفقیت میکنم

مچکر :)

بینام چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:48 ب.ظ

خب شما که قبول میشی حتمن! استرس دیگه چیه!

متن خوبی بود

امیدوارم :)

دلقک چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:15 ب.ظ

قبول نشی پامیشم میام اونجا میزنمت
:-سوت

خوشم میاد که خودت سانسورش میکنی :)) :دی

behnoosh چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:57 ب.ظ

ajab moarefi kardi avvale blog,omid b zendegie adamo mikoshi :))
anyways khub bud,un matne akharam mn nafahmidam chie :D
age shere ghalebesho nmitunm tashkhis bedam
olampiad hm ghabul mishi b ehtemale 35%

40%
پارسال از 10 نفر اول مرحله 1 ، 4 تاشون قبولیدن !

مرضیه.ن پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:49 ب.ظ http://http://zendegiepari.blogfa.com/

بسی خوب میباشد

لینک بشی؟

بسی تشکر ;)
چرا که نه !

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:08 ب.ظ

بچه بد

اورانوس شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:08 ب.ظ http://www.uranusmusic.mihanblog.com

من واسه نتایج این حسا رو داشتم دقیقا! ولی خب دوم بودم وضعم بهتر بود با این حال خیلی طول کشید تا تونستم خودمو جمع کنم و از فکرش در بیام! فکر کنم مشکل اصیلمون مقایسه است من که یاد گرفتم به حرف بقیه گوش ندم! چون بیشتر استرسم بخاطر این بود که خودمو با بچه های مدرستون مثلا مقایسه کردم که مقایسه درستی هم نبود ینی به نتایج درستی نرسیدم و تنها سودش استرس بود!

بابا تو هنوز یه سال وقت داری !فقط توصیه میکنم نهایی ها رو گند نزنی مثه من :دی
جالبه !شیمی های ما هم میگن واسه همین قبول نشدن !

اورانوس یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:05 ب.ظ http://www.uranusmusic.mihanblog.com

جدا اونا هم دلیلشو همین میدونند؟!!
چه جالب!! اقا قبلا اسم بچه های شیمی مدرستون میومد 4 ستون بدن من می لرزید!بعد اونا با کجا خودشونو مقایسه می کردن؟

خب الان دیگه مقایسه نمی کنم! نمی ترسم هم! من میتونم!!!!!!!!!!

آره !البته یکی از دلایل دیگش میگن اینه که معلما خیلی اعتماد به نفسشونو اورده بودن پایین !البته بهونه ی مریضی و اینا هم هس :))
تو میتونی !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد